geek geek geek



Yes yes! igår provade jag lite nytt med min kamera, den är så svår och avancerad att jag inte fattade riktigt hur man gör men aja fick en bild av flera timmars krånglande och inställningar hit och dit haha, gjorde tillslut sån där 10 sekunders knäppning =) haha det fick bli så =P Idag kommer min kille hem, ska bli så skönt att få hem han igen! Veckan har varit lång men eftersom jag på senare har tappat mitt minne så mycket så vet jag inte vad jag har gjort de senaste dagarna, tagit en bira varje kväll typ, men bara en faktiskt. Tycker att jag har varit värd det.

Nu ska jag duscha, fixa trixa raka ben oså sen ska jag åka hem till mor tror jag =D




Snyggt att det är vitt i grenen på leggins haha, det är alltså igen binda eller så ! =P










Kommentarer
Postat av: Petra

Snyggo! Åh, jag vill också ha sån bra kamera! Men jag skulle nog inte ens fatta hur man slår på den. . Så teknisk är jag ;)



Hur är det med dig? Rullar allt?



Saknar dig, så ring nått !



Tack för tipset! Puss

2010-07-09 @ 18:29:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0