Girls night out,



Igår drog jag och Åsa på "kul på vallen" vi var fulla och satt vid samma bord med samma människor hela kvällen haha, satt med Sara och co ! Sen skulle vi hem då fick vi be om hjälp med cykellåsen haha och så tog det ca 1 timme att komma hem! =) Skulle kunnat tagit 10 min men vi stannade lite och så =) Imorse såg jag mot mitt förvånade öga att min krasse äntligen slagit ut! Sjukt roligt, jag har vårdat den där växten sen det var ett litet frö och nu flera månader senare slog den ut! =D Överlycklig.se . Idag har jag bara tagit det chill, inte så värst bakis men ändå lite, pratat med Christoffer hela dagen typ, som vanligt! Men imorgon kommer han hem wiiiihooo ! Överlycklig.se igen . Ni får lite kort på mej och Åsa innan kvällen bar av , hoppas det glädjs ! Skit kort men min vän Åsa blev väldigt bra! =D Puss så länge!




Åsa!



Jag



Självutlösare på kameran, 10 sekunder, spring!!!



Lika igen!



Hihih




Min krasse ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0