I have lost my focus, what i dreamed of,




Jag vet ingenting mer än att jag vill leva för resten av mitt liv med Christoffer, jag har tappat allt jag drömt om och allt annat jag gjort, jag lever i nuet och det är med blandade känslor jag inser mitt nuvarande liv, jag älskar det tro mej, men jag vill resa oxå ! Med Christoffer såklart, tänk er att packa väskan och på väg mot arlanda och vet att man inte kommer se sverige på flera månader, glöm mobil telefoner, skicka vykort från olika länder ! =) Guud vad mysigt det skulle vara!! Igår var jag till stan med Sara, vi skrev in oss på arbetsförmedlingen och drog en snabb shopping på stan innan parkeringstiden tog slut, eftersom det tog typ en timme att besöka arbetsförmedlingen och då var det 99% väntetid på att få träffa en kärring inne i ett annat rum som bara skulle boka in mej på en tid 26 Augusti . Wierd... Köpte iaf ett tublinne i stl M för jag tyckte det såg lagomt ut, nu när jag har det inser jag att jag skulle köpt det i S, stort och jävligt är det, men köpte matchande armband i trä,guld och turkost eftersom linnet är turkost och det är min nya favorit färg! Efter att jag blev mörkhårig kan jag ha de flesta färger på kläder, det kunde jag verkligen inte förr. =)  Men nu ska jag ringa mamma och sen åka in till stan igen för att byta eller köpa ett mindre linne, kostade bara 49,50 =) PErfa!!!!


Hörs sen !




I Söndags på väg till Loas grav...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0