I might be a geek,



Men jag vill fota, mej själv faktiskt, speglar bara ljuger som Anna sa på semestern =P Jag vill ha snygga kort på mej själv, ja alltså typ ego kort... Hur kul skulle det inte vara att ha ? Jag vill knäppa alla sorts kläder, vanliga, snygga, sexiga ja you name it.... Jag vill verkligen! Men att posa inför andra är inget jag tycker är kul, annars hade man ju kunnat gå till en fotograf men det törs jag inte, jag har ju på kameran en sån där funktion "Tryck på knapp, 10 sec har du på dej att springa, sätta dej snyggt och posa, klick!"  Men då kanske man behöver ett stativ och sätta den på så man får rätt höjd och så, sen vill man ju ha en snygg bakrund oxå! Viktiga detaljer liksom....

Håller på att städa idag oxå, har hållt på sen i måndags, kommer liksom ingen vart, nyss blev jag lite less så jag åkte till Berge och tvätta bilen =) Sånt är kul! Jag gillar att städa annars, men nu har jag liksom tappat lusten.


Höres senare.







Blomträdet hos Mother.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0