it´s all about whats your head thinking,



Ja eller är det inte så? Min svartsjuka, mina problem allt, det är svårt att ändra på vad hjärnan tycker är bekvämast , eller fungerar jag bara såhär? Strange, borde finnas en kurs som heter "lär känna din hjärna" jag skulle nappa dirr! finns det kanske? Idag hade jag tänkt ringa till VC för att boka en tid hos kurator, fallet blev inte så utan jag håller mej lite till, inte för att jag skiter i det utan för att jag inte vågar helt enkelt. Jag gick till en kurator när jag bodde nere i sthlm några gånger via ungdoms mottagningen, men det var helt annat problem, den gången handlade det om mina känslor för andra människor, några saker i mitt liv som hänt gjorde mej helt enkelt hatisk och efter några gånger hos henne ville hon skicka mej vidare till Psykolog, men det kändes bättre så jag sket i det. Vilket var bra, jag lär mej mer och mer när det kommer till sådana punkter, nu är mina problem i skallen värre än hatkänslor, jag sårar numera, varför? tror det handlar om självförtroende faktiskt. Idag ska jag för övrigt försöka få tag på pappa eftersom jag inte fått min födelsedags present ännu =P Ska tvätta oxå =)







igår hade jag tråkigt.







En stor jävla spider på kolmården....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0