one more, hell yeah!



En cm till, ligger på 69 cm nu runt midjan, bra bra, trodde jag skulle ha gått upp under semestern men jag har gått ner? haha bra body jag har!!! Inne igen i perioden, ingen frukost idag och ingen lunch, håller mej tills imorgon. Idag har jag på mej svarta kläder, hela jag känner mej som en klump av sorg. Loa´s ceremoni, kl 14.00 ska jag få det sista av min vän, jag tänker inte säga hej då, för vi kommer ses igen, jag längtar efter hans skratt ! Christoffer är borta på jobb så jag åker dit med Åsa . Blir bra det , jag är btw 23 år nu ... suck.


Nu måste jag fixa mitt hår, 90-talet ringde mej precis och ville ha tillbaka deras frisyr.



Kommentarer
Postat av: rebecka

Mia vafan, nu får du sluta, eller rättare sagt nu får du börja äta, blir ju sjukt orolig, vet du att din midja bara är 6cm större än mitt lår(det är sant jag har mätt) och det är inte bra=/ kram

2010-07-05 @ 15:48:28
URL: http://bebk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0