What a wonderful world,



Vilket fin väder det är! Och jag ska köra bil i flera timmar =S Inatt åkte Christoffer igen, måste det vara så jobbigt varje gång? Jag klarar typ max en dag utan han egentligen, man smider planer på att åka ner till sthlm så man får se han men så illa ska det väl inte bli nu, jag ska köra Dennis till Åsene idag, imorgon ska jag och mamma på bilbingo, slipper jag mens värk på onsdag ska jag följa med henne till Värmland, sen är det torsdag och då kommer fisen hem =) Så jag ska nog klara mej. Igår hade vi trevligt, vi var till Loas grav och Christoffers morfars grav, vi la blommor på båda och begav oss sedan mot minigolfen, tyckte det anus för mej men jag vann med 7 poäng moahahaha så underbart att han fick stryk =) Efter det åkte vi hem och käka tacopaj, den blev god =) Sen kände vi oss feta så vi tog cyklarna och drog oss runt kyrkan, skönt som fan, köpte cykellås till christoffers cykel sen kom vi hem och 1 sek efter att vi kom hem började det spöregna ! Snacka turen med oss! =D Sen la vi oss och kolla på Svensson Svensson , somna , vaknade 03 av att Christoffer pussade mej hej då. Vaknade i ren panik imorse och insåg att han hade visst åkt och jobba =( Nu har jag kommit på hur vi ska gifta oss iallafall, det är ju bra, jag ville alltid ha ett stort sago bröllop i kyrkan men nu är det bestämt att vi ska gifta oss borgeligt och sen ta några kompisar och åka utomlands för att gifta oss på stranden =D Så himla mysigt! Nu väntar jag bara på ett frieri............. Haahaha


Nu läre jag diska! Puss hej så länge!





Christoffer är kameraman....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0