boys and girls, can you hear me?





Åh vilken morgon! Började dagen med 3 avsnitt Svensson Svensson, och mitt morgon ägg =) Helt underbar Gustav asså! Inte mycket har hänt sen sist, jag förlorade en vän till mej i Tisdags, eller väldigt många miste en vän då, kära kompis.
Jag har även börjat intresera mej för Green Peace arbeten, hämtade hem en dokumentär på nätet om Japanska Delfinslakter och jag känner att jag lätt skulle vilja vara med och strida mot dessa vidrigheter. Volontärarbete är väl Green Peace'? Skit samma, jag älskar deras arbete på mnga olika frågor runt om i världen, Christoffer skulle kanske inte bli så imponerad om jag stack för att demonstrera i Japan? Men Japaner har ingen medkänsla för djur, kolla bara vad dom gör med Apor, usch och fy. Kineser är inte bättre för den delen heller men men.
Idag vill jag åka till stan faktiskt. JAg vill ha en ny klänning till semestern.  Vi åker trots allt nästa Lördag =)
nu har jag även börjat om med BUS och förväntar mej samma resultat som sist samt har jag kletat på lite fredags finheter nämligen "Huile Prodigieuse Or" vilket fantastiskt resultat man kan få av det. Men trots att jag inte ska ut på galej vill jag vara fredags fin för min kille ! Fick den av min kära vän Åsa igår, hon vet vad kvinnor vill ha, släng dej i väggen Mel Gibson, min polare heter Åsa Egerbrandt! Så de så! punkt slut.

Nu ska jag kleta på lite smink och försöka få kontakt med mina vänner med enbart sms som hjälp, jag är pank på telen . =( Men men vi hörs sen !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0