I can hear his heart beat slowly,




Min finfis sover lite middag, han kom hem och åt sen ville han mysa i soffan tills han till slut slumrade in, vilken sötnos jag har till kille, han är underbar, helt fantastisk faktiskt. Idag käkade vi köttfärssås och spaghetti, mycket gött . Jag har nu kommit in i det igen, jag äter mindre än ett dagisbarn gör, mer än 1 dl får jag inte i mej, jag vet inte varför jag blir såhär ibland med det kommer och går liksom, eller ja sen oktober har det varit såhär... Men det gör mej faktiskt inget, nu äter 2 kapslar äppercidervinäger om dagen och  jag äter på morgonen 1 ägg och 1 hårdbrödmacka(ibland skiter jag i mackan, , till lunch äter jag ibland om jag inte hoppar över lunchen en naturdiet, och till middag är det husmanskost som gäller i minimal mängd, och jag äter faktiskt oftast något på kvällen oxå, en frukt eller en hårdmacka slänger jag i mej, eller ja en frukt är lite jag brukar ta två haha men det här är lite av mitt problem att jag kör min halvkonstiga sak genom att svälta eller äta en gång om dagen och då vääääldigt liiiite, så var det i vintras, men nu äter jag åtminstone 3ggr om dagen, det är bra. Annars hade jag nog slutat illa, jag säger inte att jag inte har någon slags störning nu eftersom jag fortfarande vill gå ner i vikt så ja någon slags störning har jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0