I´m to poor for London and too quiet for LA,





Vilken morron måste jag säga, jag vaknade runt 07.30, gick raska vägen till balkongen för att ta en cigg, inser att min krasse växer som bara den! Så roligt ! Åh nej, nu öppnade jag våran elräkning 1417 kr, men det är första räkningen vi får från Fortum sen vi flyttade hit, så 1400 spänn är inte hela världen direkt. Har duschat mina blommor idag, allihopa åkte ner i badet för att få sig en riktigt dusch, tror dom blev riktigt glad över mitt initativ! Så ni kanske förstår vilken dag jag har framför mej, idag ska det städas ordentligt, allt ska damm torkas och allt ska skina innan kl 17 när fisen kommer hem! sällskap har jag som vanligt av Thåström, det är fantastiskt ! Så har jag tvättat eller skrubbat rättare sagt, bort min brun utan sol, missade i helgen så ja börjar om istället men jag ska börja senare i veckan så jag är riktigt fräsch när vi sticker på semester! Då ska jag vara brun babes!
Nu ska jag börja städa, puh.... Jag hatar det här, jag sa till Christoffer att vi inte skulle köpa svarta möbler för det blir så dammigt på en gång, men han ville verkligen ha mörkt, så här står jag idag och dammar, suck  . När vi köper hus är det jag som bestämmer färger osv. punkt slut. haha










Kommentarer
Postat av: Anki

Fin du är tjejen....men, det ser ut som att du har amputerat armen!!! :-O



2010-06-15 @ 20:15:15
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0