starts to get cold feets on my dreams that i´m going to give birth,




Det är läskigt och alltid är det en flicka jag ska föda eller redan har fött, för några veckor sedan drömde jag att jag fick en dotter, hon hette Sandra och var född 3 september, år fanns inte med men jag älskade henne sååå fruktansvärt mycket, vi blev jagade och jag skyddade henne med allt jag kunde, och hon var så snäll, när jag tillslut vaknade var jag helt förtvivlad om att inte Sandra fanns påriktigt, det var jätte jobbigt eftersom jag verkligen älskade henne, jag kan tänka på den där drömmen än idag, den har fastnat. Och inatt drömde jag att jag var gravid med en dotter, jag och Christoffer satt på sjukhuset och väntade på att hon skulle komma ut,  jag  krystade som om jag inte gjort annat i mitt liv och emellanåt lyssnade vi på hennes hjärta i sånt där ultraljud, jag tyckte det var så fint i drömmen, och det slog högt och bra, jag sa även i drömmen "Christoffer, det här är sista gången jag föder barn!" Haha måste haft ont, men hon kom aldrig ut för jag hann vakna. Känns lite som att jag hade velat fortsätta min dröm och fött henne, för tänk om det var Sandra som kom på besök igen ? Det hela roliga med detta är att jag aldrig över min döda kropp skulle döpa min dotter till Sandra i verkliga livet, men vem vet ? Jag kanske får en liten Sandra någongång. Jag skulle behöva hjälp att tyda det här....




















Kommentarer
Postat av: Petra

När jag får tid över lovar jag att titta igenom det där riktigt och försöka hjälpa dig :)



Pussar

2010-06-13 @ 19:05:11
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0