Strange,



Igår fick jag så fruktansvärt ont i magen, det var som håll och magknip i ett men mycket värre, det resulterade i skippad promenad och blåbärs soppa i sängen, men det hjälpte inte så jag kokade nudlar i hopp om att jag behövde något varmt i mej, fel där oxå, det känns bättre idag men när jag gick upp imorse och ringde christoffer så började det droppa från puppa (?!) vafan var det ? som genomskinligt/vitt liksom rann längs benen, skumt som fan men nu har jag fått i mej frukost, kaffe och har min tvätt i full gång. Måste in på Hemköp och köpa mera tvättmedel oxå, typiskt att det ska ta slut när man har en maskin kvar, jäjä bara gilla läget det....


Nu ska jag ta en cigg och lite ro, pöss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0