all you need is ,

or all i need kanske stämmer in bättre, följande saker talar vi alltså om,

. Större tuttar , dom ja har är nästintill oavändbara, både nutid och framtid.

. Större garderob, mammas utställnings hängare har redan tråkat ut mej. 

.  Ett bättre humör, jag undrar varje vaken sekund om Christoffer snart kommer skicka ut mej.

. Mindre händer, dom jag har nu skulle lätt kunna identifieras som pappas.

. Pengar, ja varför inte liksom ?

. Kanaler till sovrummet, nu när alla andra slutat fungera är även jag beroende av Chrisoffers dator (stackars data, nu hela två stycken att servera om dagarna och kvällarna) 

.  En tvättmaskin, jag har saker jag behöver tvätta men är inte alls sugen på att ta på mej mockasinerna, en tvättkorg på 28,3 kg, byxor som hänger nedanför arslet (alla andra har ju blivit skitig) och vandra genom halva byns ungdoms tätaste gata. Hudiksvalls bostäder tyckte tydligen att man ska förena nytta med motion och styrketräning. Suck . 

. Mammas bil, ska det behöva ta hela livet för henne att hitta en ny ?

. En hobby, helst utan smink eller kläder inräknat, anledningen är punkt 5 i följande lista. 

. Ett sinne för matte, jag  fungerar nu som en 4:de klassare.

. Lite framförhållning, jag vill bli affärskvinna .

. Att Åke´s motor sänker priset för byte av inneslang på cykeldäck, med deras priser kan jag snart köpa en sprillans ny Monark ist för den jag ärvt av mormor.

. Se "raise against" live, alla behöver vi lite terapi .

. En film jag kan se om och om igen, en "kill bill 3" skulle sitta fint.

. Ett samtal med Mona Sahlin, hur hon tänker i miljö eftersom hon inte gör annat än skitar ner i samhället.

. En bok, gärna självbiografi . 

. Ett fotogeniskt ansikte, jag ser värre ut än ett Chernobyl offer på kort.

. Ett vaccin som skulle göra mej nikotinfri .

Sen det alla flickor vill ha, ett vackert leénde, en fin hårfärg, en snygg kropp, en bra bränna, vita tänder , en fet diamant ring och ett slott.

Tack för idag , Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0