can´t stop,

jag tycker det är så kul att blogga idag, och igår kände jag samma, det är alltid så med bloggar när man känner att man sprudlar haha

Sitter iallafall och väntar på Christoffer nu, han jobbar sent ikväll kanske e hemma runt 20.00 tiden, tröök att sitta och vänta men han har jobbat så här hela veckan så han kan vara ledig tor-fre det tycker jag är apskönt!
Jag har förebrett maten iallafall, det blir potatisgratäng och revbensspjäll ! Fan vad gött det ska bli, tänkte göra lite sallad till !

Imöra ska jag tatuera mej, klockan 10,00 ska jag vara där *gulp* hm jag som inte hittat någon direkt bild men han får kirra det när vi sitter där och snacksar. Det ska slutligen vara två dödskallar iallafall, en på varsinn skuldra, en ska vara med taggtråds-tiara och en ska vara som djävulen, en god och en ond, lite som min personlighet haha och sen ska dom typ kolla på varann så det blir lite till möte mellan de två döda höhö , vi ska såklart börja med jesus-skallen, känns tryggast så, annars blir jag kanske hemsökt av 6.6.6 på riktigt, jag har en noja och det är att jag inte kan skriva hans siffror ihop utan måste göra punkter emellan om nån undrar liksom.

Nu kom jag på att det kanske skulle vara gott med champinjoner till maten ... Vad trors om det? Stekta då ....


N ä nu blir det kaffe och en cigg, hörs ching ching


Kommentarer
Postat av: rebecka

lulululu, fan va spännande med tatuering, ja vill okcså, men ja får nog vänta till nästa vinter tror ja innan ja ahr råd=P Men lyckat ill imöra, hoppas det blir asbra!!

2010-05-12 @ 22:16:31
URL: http://bebk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0