damn, ivé got punked?



Tror jag skulle kunna jämnföra med det igår när min kille stiger innanför dörren som om inget hade hänt, jaha tänkte jag, han skulle inte komma hem förän imorgon!!! Där står jag efter nästan en vecka som gräsänka och pratar i telefonen med Fotoaffären, så jag kunde ju inte bara slänga på luren (?!) Där stod ajg som en fjant, Christoffer skrattar lite och pussar mej i pannan, jag i chock tillständ går efter han och står och stirrar, jag var chockad, väldigt chockad, jag blev inte mej själv föräns imorse tror jag, han fick mej, han lurade mej, han fick mej ordentligt LURAD! Där fick man igen för gammal ost , jag lurade ju honom för några veckor sedan, här fick jag igen , minsann inte dåligt heller, jävla typ hahaha tar livet på sin gamla käring så här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0