det är smäck ! ,

Checka in hur snygga skor jag fick av min pojkvän förra veckan ! This is hot, kommer bli awesome i sommar!



Helt otroligt snygga, kan inte sluta titta på dom, i hallen står dom och skiner som en jesu uppenbarelse! i love
tänkte försöka köpa ett par till men vet fan inte vilken färg jag vill ha !

Nu har jag kört igång igen med dieten, ska pröva Nutrilett choklad och se hur det är då =) tycker jag är väldigt duktig, har gått och dragit på det eftersom Sara "fittfan" Krantz har min shaker så tog jag uppfinningsrikt en skål och en visp och vips -drycken smakade awesome!!! =)




Nä nu ska jag lägga mej på ballen och steka, Black Eyed Peas, Rise Against och coldplay ska få skräla ur högtalarna under tiden jag kirrar brännan!

Crixxxs / Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0