did you see where they were going or what route they took.




Jag slumrade nog till, det känns konstigt, hela livet känns konstigt, har jag nu kommit till en vägkorsning ovetandes vilken väg som leder vart? Jag vill kunna förklara hur allt känns, kanske han förstår? Vad gör jag ? Varför sitter just jag här ? Är det något jag måste göra i mitt liv? Känns som det... Lite depp? Nej det är bara en förklaring på hur mitt liv känns idag, inte ett dugg depp bara massa frågor, jag vet inte något eller ingenting alls.
Min elektrisitet börjar väl inte ta slut?

Ikväll kommer Anki iallafall, som jag längtat ! Min allra bästa tjej! Saknar henni så, vetandes att hon bara sitter ett par mil härifrån får mina tår att trippa =)

Nu ska jag ringa morset och kolla om hon är på g med symaskinen =)







Bjuder på denna bild haha





Kommentarer
Postat av: rebecka

Lät ju liiiiite deppat nästan=P Men kul att träffa Anki förstår ja, hon är ju en riktig sol i vardagen=)

2010-05-21 @ 12:49:20
URL: http://bebk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0