evening walk done,



Vi tog en promenad runt kyrkan jag och karln min, härligt väder ute, det luktar verkligen kvällsöl, fiske, grillning och underbara nätter ute! Längtar nu tills att det drar igång, man har inget att göra, nä då tar man ett par bärs och sätter sig ute och njuter bara, fan vad jag längtar efter att dra många kvällar att bärsa till !


Nu är det hockey på tvn, Sverige-Canada,  står 3-0 nu till svennarna , nice nice.  Har även avnjutit en polarbröds-kvälls-fika med oboý till och det smakade fantastiskt, Christoffer tjocka i sej tre mackor och jag fetta i mej en. Lagomt nyttigt såhär på kvällsgrenen . Oja, mycket gött.





Min fina flower power lilja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0