feel like shit,




Känner mej sliten, efter alla år som partyelit är det nu över, jag klarar inte längre två dagar, i fredags var det party med Anki och Brita-Stina, mycket trevligt var det ! Igår satt jag och Christoffer i våran ensamhet och drack nån bärs, sen somnade vi vid tolv tiden, jag är härmed redo att ge upp partyeliten , det funkar inte, jag kan ju lika gärna bli nykterist känns det som, varför vill jag ha sommar om jag ändå inte kan bärsa hela dagarna??? Fan så jävla typiskt. På måndag åker jag iaf ner till Anki, jag hoppas på att ta mammas bil, Christoffers bil drar alldeles för mycket . 

Nu ska jag röja klart i våran numera (om man ska tro på hur det ser ut) pundarkvart, fy fan vad äckligt det är här. PÄCK! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0