i would pay any money in the world if,



jag fick leva med min kille för resten av mitt liv, jag vill alltid ha honom nära, jag skulle betala alla pengar i världen om jag fick det som garanti, han är det bästa jag vet och därmed basta! Sitter för mej själv och har sällskap av Thåström, han kan allt, han sjunger om känslor man inte kan beskriva med ord, han sjunger hur jag mår åt mej ibland, just nu är det långt långt bort som spelas, vilken fantastisk låt. haha kom på en grej idag som kändes så rätt när jag sa det till mej själv - Om jag inte var heterosexuell och kvinna skulle jag vara bög. skön va?


Nu ska jag ta tag i mitt solande för här bränns ingen hud! Tjingpling on the door





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0