its all about your flag,

morning morning, pigg och vaken ! Eloge tack! Vaknade med Christoffer imorse, kl 06,00 var vi uppe och hade morgon stund i mund, så härligt att jag nu för tiden sover och inte har problem längre, nu tar jag mej upp och kan avnjuta mitt morgonägg tillsammans med min kille! Fantastiskt! Btw har vi nu börjat att alltid använda svärord när vi ska säga något fint till varann, haha som typ "Fin jävel" "Jävla fin fan" osv osv charmigt va?? Haha

Idag ska jag ha en Mia dag tror jag, en dag då jag kan sminka mej, göra en outfit och glo i spegeln, sjunga gamla ledin låtar, röka 19 cigg och dricka 4,2 l kaffe, vilken  dag , jag älskar mina såna dagar .

Skulle behöva åka till Åke´s motor och köpa slang till min cykel oxå, min underbart fantastiska kille har sagt att han kan fixa min cykel (?!)

Hoppa hopprep skulle jag behöva göra oxå, gjorde igår 130 utan avbrott (jävligt jobbigt ska jag säga) så idag kör jag med mål 110 och sen som vanligt, situps, benlyft och avsluta med båten, fy fan vad kröppen skakar efter allt det nämnda! Bra bra! Här ska fettet brännas! Är dock lite avis på min friend Rebecka som har börjat med spinning, det skulle jag oxå vilja köra men jag vågar inte eller om sanningen ska fram är jag nog lite lat i det hela hahaha

Nu blir det en cigg och repeata "rise against" ungefär hundra gånger.

Ha det, ching ching



Fr, Vänster har vi Åsa, sen jag och sist Löken, nere i kanten har vi min pojkväns hår och mössa.


Kommentarer
Postat av: rebecka

mycket duktigare att köra hopprep än spinning bruden, o vad gfan är båten för någe?? ja skulle också behöva köra lite styrka...gör liet utfall nu bara för rövens skull;)

2010-05-12 @ 11:09:36
URL: http://bebk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0