its time for me to visit the drogstore,

Jag har lite ärenden dit, Christoffer ska ha och jag ska ha, då blir det bara att masa sig dit . Känns lite jobbigt att behöva ta sej utanför dörren idag men va fan även jag fick två ben att kunna använda, ganska glad när jag tänker efter på den delen.

Rebecka har nu med sina geniala data kunskaper fixat min blogg, hade tagit mej ca två veckor att göra det och då ska vi nog inte räkna med att det skulle se ut så här bra! Tack som fan Bebk ! Nä nu ska jag dra på mej kläder (jäpp inte klätt mej ännu) sen dra mej vidare mot apoteket, fan jag börjar bli stammis . Borde man inte kunna få högkostnadsskydd vid köp av intim saker? Då skulle jag få en jävla massa gratis runt jul, blir ett förslag att slänga i fejjan på dom höhö.




Kommentarer
Postat av: Petra

Men åh så go du är!!!

Va glad jag blir. Kan bara säga desamma!

Va bra! Nu ska det läsas!

Puss ! Saknar dej pluttan,

2010-05-12 @ 17:19:22
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0