secret mission by me and Maria,




Höhö jag och Maria ska idag kolla upp lite coolt skit, vi ska kolla hur man gör för att ****** egen ***** hihi nu ni, kommer två stilar och två arroganta satungar bli ett höhö. Hur detta ska sluta vet endast ödet, kan bli bra, kan bli skit men jag tror att på resans gång kommer det vara grymt!!! Längtar och vill fixa allt nu!!! =)

Jag kommer säkerligen skriva mer om det om det blir som vi tänkt oss idag ... Never know =)

Varit vaken sen vargtimmen känns det som, sitter som ett kolli och kollar på något program om en morsa och farsa som har 8 (!?!?!) kids! Jävlar vilket styr dom verkar ha, puh! Jag som gruvar mej för en kid! DEn kidden får komma om ett par år först haha ! Farsa blir såklart min kärl Christoffer, blir fina firren de !

Målade till mina fransk manikyr fejk naglar lite imorse vid vargtimmes tiden,  blev svarta prickar vid den vita kanten, nice och lite hård rock över det ! Aj lajk!







Kommentarer
Postat av: rebecka

vääääry naaajs!

2010-05-19 @ 12:04:01
URL: http://bebk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0