the unforgettable trip,



Igår drog vi ut med Dressiner, jag, Christoffer, Löken och Rosie ! Vi cyklade ända till Gryttjen, där gav vi upp efter att letat en mysig och fin utsiktsplats, jag ringde uthyraren eftersom det stod på pappret att man kunde stanna vid den platsen, men vi hittade ingen plats med utsikt så han sa till mej att fortsätta en stund längs vattnet och då skulle det komma en liten röd stuga och där var det fin utsikt minsann! Sagt och gjort vi cyklade vidare, hittade en röd liiiiiten stuga och värdelös utsikt, tack för den liksom... Men mysigt var det i vilket fall som helst, när vi skulle åka hemåt blev det tungt för min del och lätt för Rosies, nu skulle både Christoffer och Löken sitta på min dressin och jag skulle skjutsa dem båda, 25 meter längre bort hade jag inga krafter kvar, nu fick Christoffer ta över och Löken hoppade på Rosies cykel, sen cyklade Christoffer hela vägen hem, vilket är säkert 1,5 mil eller nå sånt =) Jag satt brevid och blev såklart full, ingen annan blev full, bara jag ... =P




Jag och Darlinho.



Lökson och Rosie!






Kommentarer
Postat av: Anki

Nu har jag läst igenom din blogg darling! Va go du är!!! MEN SLUTA BANTA FÖR FAAAAN!!!!!!! Går du ner mer i vikt så vet du vad som händer.....du tvingas ner hit till mig och blir matad med GRÖT fleeera gånger om dan!!!! ;P



Love you! PÖSS!

2010-05-16 @ 21:20:41
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0