tired of the boring weather,


Fy vad tråkigt det är med dåligt väder! Känns som att man lika gärna kan lägga sig i sängen, dra en gammal tröja över ansiktet och vakna upp nån gång när man är -10 kg, orörd och haft 19 dagars skönhetssömn! My dream! Det har jag funderat lite på, dom som ligger i koma, går dom ner i vikt? Undra om Christoffer ska få backa över mej eller nått så kanske en annan hamnar i koma 3-4 månader, fast då får vi göra det efter sommaren för den vill jag faktiskt inte missa =P Idag vette fan vad jag ska hitta på, Christoffer ligger fortfarande och sover, det har han gjort sen igår runt 21.30 tiden, var upp en stund mellan 23.50 och 00.10 . inte mer än så har jag alltså kunnat komunicera med min pojkvän, men men, jag brukar alltid kunna hitta på något att göra, mina tankar har gått i  om jag kanske skulle ha sminkat mej, eller om jag kanske skulle ha målat naglarna, det är ändå sånt som Christoffer tycker är tråkigt så why not do it när han sover liksom ?


Ja det får nog bli så, men först en cigg på ballen med min bruna köpp kaffe  .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0