your body, your breath and all the thousands of miracles that we promised each other,



Oj vilken morgon, vakande svettig av obehaglig dröm ! Fan . Igår var iaf jag och Maria på Road trip, hela vägen till sveriges fulaste stad åkte vi , dvs Bollnäs, eller hela vägen in kom vi inte, åkte förbi Christoffers jobb och lurade han genom att säga att jag och Maria fått låna mammas bil ner till Eskilstuna för att hälsa på Anki, han gick på det och blev lite stöss, sen åkte jag och M vidare till rusta där handlade vi lite, balkong grejor mest, fina firren blev det, vid denna tid på dygnet (16,00) tror Christoffer att jag nu kommit fram till E-tuna och ska ut på bärs äventyr med tjejerna, han ska då hem på en gång och laga mat, köttfärssås och spaghetti ska det bli, för det kunde han minsann äta hela veckan (?!) jag skulle ju vara i "E-tuna" tills senast torsdag, jag hade dessutom ingen mobil eftersom det tagit slut på batteri så han trodde att jag glömt laddaren och inte skulle kunna ringa från min mobil tills jag kom hem haha, jag garvade så mycket! När han skulle komma hem runt 17 tiden hade jag gjort iordning "chili con carne" och när det slutligen lät från dörren gick jag mot hallen, och när han fick syn på mej trodde jag först att han var förbannad, men han blev bara jävligt stöss hahahah sen gick jag runt hela kvällen och frågade om han blitt lurad hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0